INTEGRACIJE

Natječite se s glavnim OTA-ima za izravne rezervacije uz Google Hotel Ads

Postanite partner s RoomRaccoonom koji ujedno Googleov partner za povezivanje hotela. Usmjerite putnike direktno na svoju web-stranicu i maksimalizirajte povrat ulaganja našim modelom plaćanja po boravku.

Povećajte vidljivost uz sponzorirane hotelske oglase

Jeste li znali da 57% putnika započinje proces rezervacije smještaja Google pretragom kao npr. “hoteli u [Your Location]” ili hoteli u blizini plaže [Your Location]”?

Privucite putnike koji aktivno pretražuju hotel na određenom području. Googleovi sponzorirani oglasi za hotele sadrže naziv vaše tvrtke, cijenu izravne rezervacije, dostupnost i oblačiće s tekstom koji ističu posebne prednosti rezervacije izravno na vašoj web-stranici.

Udružite se s Googleom i povećajte svoje izravne rezervacije

Ako je vaš cilj manje se oslanjati na skupe OTA-e i proširiti izravno poslovanje, Google hoteli mogu biti moćan saveznik koji će vam pomoći da postignete upravo to. Preko partnera za povezivanje kao što je RoomRaccoon, Google pomaže putnicima da otkriju vaš hotel, dijeli vaše cijene noćenja u stvarnom vremenu i šalje klijente da rezerviraju vaš hotel izravno na vašoj web-stranici opremljenoj integriranim booking engineom.

Prednosti izravnih rezervacija uz pomoć Googlea:

  • Plaćajte manje provizije po rezervaciji u usporedbi OTA-om
  • Provizije se naplaćuju samo za potvrđene rezervacije (plaćanje po boravku).
  • Veća je vjerojatnost da će oni koji izravno rezerviraju biti ponovni gosti
  • Zabilježite podatke o gostima i rezervacijama kao i uvide koji su vam važni
  • Fleksibilnost u odabiru vrsta promocija i paketa koje nudite

RoomRaccoon Google Hoteli usluge

Glatko postavljanje, licitiranje i plaćanje

Ne morate biti stručnjak za digitalni marketing da biste imali koristi od Google Hotel Ads. RoomRaccoon nudi upravljanje ovom uslugom bez dodatnih troškova!

Opustite se i prepustite nam sve:

• Brinemo se za cjelokupno postavljanje od početka do kraja!
• Upravljamo vašom strategijom licitiranja kako bismo maksimalno povećali povrat ulaganja
• Nema potrebe za otvaranjem Google Ads Managera — upravljamo plaćanjima umjesto vas
• Dobijte detaljni račun na kraju mjeseca za potpunu transparentnost

Upravljajte zadovoljstvom putnika uz naš model plaćanja po boravku.

Kroz naše partnerstvo s Google Hotels, nudimo ekskluzivni model cijena plaćanja po boravku (PPS) u kojem se naplaćuje provizija samo za potvrđene rezervacije, za razliku od standardnih pretraživačkih kampanja, koje se naplaćuju po kliku (PPC).

Naš model plaćanja po boravku (PPS) pruža hotelima mir. Omogućava potencijalnim putnicima da više puta stupe u interakciju s vašim hotelskim oglasom dok planiraju svoje putovanje, a naplaćuje vam se samo nakon uspješnog završetka rezervacije. Štoviše, uključuje fiksnu naknadu, tako da uvijek znate koliko će vam biti naplaćeno za svaku rezervaciju. Bez iznenađenja!

Jedna platforma za povećanje prihoda, pojednostavljenje operacija i osvajanje gostiju.

Google Hotel: Resursi

Česta pitanja: Google Hotel Ads

1Što su Google Hotel Ads?
Google Hotel Search moćan je alat koji pruža Google i služi kao platforma za metasearch, usmjeravajući putnike prema smještaju koji savršeno odgovara onome što traže. Ono što izdvaja Google Hotels je njegova sposobnost da stavi vaš hotel u izravnu konkurenciju s vodećim online putničkim agencijama (OTA) kao što su Booking.com i Expedia.
2Kako funkcioniraju Google Hotel Ads?
Google Hotel Search vrhunsko je hotelsko tržište na kojem online putničke agencije (OTA-i) i hoteli mogu oglašavati svoje sobe i dostupnost. Često je to prvo mjesto gdje gosti željni odmora traže svoj smještaj: putem Google pretraživanja.

Pretrage specifične za lokaciju: Kada putnici traže smještaj na određenom području ili u blizini popularnih turističkih atrakcija, pronaći će modul za pretraživanje hotela u kojem mogu vidjeti slike, imena, cijene i kartu hotela. To im omogućuje brzu usporedbu cijena koje se nude na raznim OTA-ima, uključujući vašu vezu za izravnu rezervaciju kako bi mogli odabrati najbolju opciju.

Pretraživanje imena robne marke: Ako netko pretražuje vaš hotel po imenu, naći će vaš Google Business profil koji ima prošireni modul za pretragu hotela u kojem su prikazane su vaše trenutne cijene na OTA platformama s kojima surađujete, uz usporedbu s cijenama na vašoj web-stranici. Ovo pokazuje na važnost aktiviranja Google Hotel oglasa kako bi se spriječilo da OTA-e uzmu promet izravno iz rezultata pretraživanja.
3Koliko koštaju Google Hotel Ads?
Google Hotels funkcionira kao OTA. Uvijek će postojati provizija za rezervacije ostvarene putem ove usluge. No, Googleova provizija je manja od provizije OTA kao što je Booking.com, koji može naplatiti 15% ili više! Trošak provizije računa se samo za potvrđene rezervacije, što znači da se plaća po boravku (ne po kliku). RoomRaccoonov PPS model smanjuje rizik da se proračun vašeg hotela za oglašavanje potroši na putnike koji samo klikaju.

Kontaktirajte s nama ako imate bilo kakvih pitanja u vezi s našim Google Hotels cijenama. Rado ćemo vam pružiti više informacija.
4Koja je razlika između Google Hotel Ads i Google oglasa?
Google Hotels je specijalizirana platforma unutar Google ekosustava napravljena posebno za ugostiteljsku industriju. Putnicima omogućava traženje smještaja, usporedbu cijena, pregled recenzija i rezervaciju izravno na web-stranici vašeg hotela.

Usto, Google Hotel Ads pojavljuju se na raznim mjestima u Googleovom ekosustavu pretraživanja, uključujući Google karte. Uključuju različite vrste sadržaja, kao što su cijene soba, dostupnost i promotivne ponude pozivi poput besplatnog otkazivanja.

U nastavku pogledajte infografiku koja uspoređuje Google Hotel Ads i Google oglase.

 

5Koje su razlike između besplatnih i plaćenih poveznica za rezervacije?
Plaćene poveznice za rezervacije dobivaju prioritet u rezultatima pretraživanja i imaju veću vidljivost, što povećava postotak klikova i privlači više rezervacija. Linkovi za besplatne rezervacije navedeni su u ispod plaćenih, imaju daleko manju vidljivost i često ne uspijevaju preusmjeriti rezervacije s OTA-a na vašu web-stranicu. Ironično je što vas besplatni oglasi mogu koštati više jer OTA-e dobivaju veću vidljivost i rezervacije. Zato ulaganje u plaćene veze može biti učinkovita strategija za poboljšanje izravnih rezervacija i povećanje prihoda.
6Što je Google Business profil tvrtke?
Google Business profil koristan je i besplatan alat za vlasnike hotela za upravljanje podacima o tvrtki i interakciju s potencijalnim klijentima. Ako želite pokrenuti Google Hotel Ads, izrada Google Business profila je obavezna. Potpuno popunjavanje vašeg profila može znatno povećati broj izravnih rezervacija.

Evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da započnete:

  • Dodajte podatke za kontakt kao što su telefonski broj, adresa web-stranice, radno vrijeme i adresa e-pošte.
  • Pokažite osobnost svog hotela fotografijama, naslovnom fotografijom, svojim logom i još mnogo toga kako biste se istaknuli.
  • Dodajte postove na svoj poslovni profil kako biste promovirali posebne ponude, događaje i ažuriranja i da bi klijenti bili u tijeku.
7Koje uobičajene pogreške rade hoteli kada koriste Google Hotel Ads?
Nepravilno postavljanje profila tvrtke: Prilikom izrade profila tvrtke ključno je točno navesti naziv tvrtke i lokaciju koji odgovaraju fizičkoj lokaciji i službenom nazivu tvrtke radi provjere valjanosti. Na primjer, ako ste tvrtka za upravljanje nekretninama koja želi oglašavati objekt unutar svog portfolija, za prikazivanje oglasa koristite poslovni profil koji je direktno povezan s tom nekretninom.

Ovo su dodatni zahtjevi za hotelske objekte navedene na Google Hotels:

  • Smještaj gostiju preko noći
  • Stalna fizička prisutnost na fiksnoj, javno dostupnoj lokacijom
  • Trajni zidovi i vodovodne instalacije
  • Trebate imati recepciju s osobljem ili upravljanje na licu mjesta dostupno tijekom radnog vremena
  • Minimalni boravak ne smije biti duži od 7 dana

Vaša cijena izravne rezervacije viša je od vaših OTA cijena: Kako biste nadmašili OTA-e kao što su Booking.com i Expedia, važno je da cijena izravne rezervacije bude privlačnija. To možete postići tako što ćete ponuditi različite cijene na svojoj web-stranici u odnosu na one na platformama OTA-a. Također, preporučljivo je organizirati promocije koje su specifične za OTA-e istovremeno sa svojim Google Hotel Ads.

Ne održavate svoj Business profil: Važno je redovito ažurirati poslovni profil najnovijim slikama vaše nekretnine i odgovarati na javne recenzije kupaca kako biste izgradili povjerenje novih i postojećih kupaca. Također, trebali biste osigurati da su vaši poslovni podaci, poput telefonskog broja, adrese e-pošte i radnog vremena, ažurirani da spriječe bilo kakve zabune.